Skip to main content

Regnskap og rådgivning skal være gøy. Vi har lange arbeidsdager og utfordrende problemstillinger titt og ofte. Noen ganger litt frustrasjon, men det er også derfor vi elsker jobben vår. Vi sitter ikke stille og punsjer debet og kredit og venter på at automatikk skal overta jobben vår, nei – vi utfordrer systemleverandører og tester betaversjoner, vi finner løsninger sammen med kunder som gjør at hverdagen blir bedre for alle parter.

Vi er detektiver som tørr å prøve og feile for å komme ett skritt videre sammen med våre kunder.

En av våre viktige samarbeidspartnere, Høyer gruppen vokser, og vi trenger derfor påfyll av enda en dyktig og humørfylt kollega slik at vi sikrer gode leveranser. Vi har jobbet med Høyer gruppen siden tidlig på 2000-tallet og har vært med de gjennom tykt og tynt. Vi er blitt et lag som jobber mot det samme målet.

Ørnulf Høyer startet Høyer i 2003 ved å åpne sin første butikk på Sjølyst i 2005. Per i dag har kjeden vokst til rundt 30 butikkvirksomheter, både egeneide og franchise. I tillegg har Høyer sin egen nettbutikk https://hoyer.no/ .

Dette er en spennende stilling for deg som ønsker å være med på å utvikle bransjen. Er du en som tar utfordringer på strak arm og som tar en for laget når det brenner, da er det kanskje deg vi jobber med i nær fremtid.

Hvem er vi på jakt etter i teamet vårt?

  • Autorisert Regnskapsfører som skal bistå teamleder.
  • Stor fordel med Controller erfaring.
  • Oppdrags- og kvalitetssikringsansvar for deler av porteføljen knyttet til Høyer gruppen.
  • Interesse og kjennskap innen detaljhandel, varelager, nettbutikk er et stort pluss.
  • Fordel med erfaring fra 24SevenOffice og Front.
  • Rapporterer løpende til teamleder/ ledelsen i Høyer gruppen.
  • Arbeidsplass hovedsakelig i Nydalen, hvor Høyer har sine lokaler.

Hvilken kunnskap må du ha?

  • Autorisert Regnskapsfører
  • Minimum 2 års erfaring som autorisert.
  • Team Player – god motivator og inkluderende.
  • God system og it-forståelse (vi jobber mye med integrasjoner og effektivisering av systemer og vi skal bli enda bedre fremover)

Hva får du som Rg’R?

  • Du får arbeide med en utrolig spennende kunde som ikke er redd for å satse.
  • Kunnskapsrik gjeng som bryr seg om kollegaer og kunder.
  • At det er gøy å gå på jobb.
  • Fleksitid.
  • Flotte lokaler sentralt i Nydalen/ Rosenholm Campus- Kolbotn
  • Hjemmekontor.
  • Fokus på kompetansebygging og utviklingsmuligheter.
  • Hektisk og spennende arbeidshverdag.
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger.

Arbeidssted: Nydalsveien 15 i Oslo

Selskapet: www. rgreg.no

Rg Regnskap AS er et frittstående regnskaps- og rådgivningsselskap hvor eierne er aktivt med i den daglige driften. Rg Regnskap fylte 10 år i 2020 og har siden oppstart vokst år for år. I 2017, 2018 og 2019 var vi gasellebedrift.
Vårt hovedkontor er på Rosenholm Campus, på Kolbotn. Der er vi samlokalisert med Revisorgruppen Akershus AS som gir et stort og godt faglig miljø.
Vi har også en avdeling i Nydalen, på Huset Høyer. Der sitter til sammen 6 svært hyggelige kollegaer. Vi er totalt 28 på regnskap og 10 på revisjon. Vårt mål er å ha det gøy på jobb, latter som sitter løst og en evig jakt på ny kompetanse både faglig og teknisk. Vi er også en festglad gjeng….som har mye å ta igjen når det åpnes opp igjen.
Våre verdier er Troverdighet og Omsorg og det skal reflektere både våre ansatte og samarbeidet med kunder hver eneste dag.

Finn annonse.

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Jorunn N. Berg via email jorunn@partner2.no eller telefon 90038778.

Leave a Reply